Moc hodnotit zatím nemůžu, jen jsem ji prolistoval, někde jsem se zastavil na pár stránek. Na první pohled ji vnímám jako něco mezi učebnicí a velmi zjednodušeně řečeno „reklamním letákem“ (není to přesně to, lepší výraz mě teď nenapadl). Dělá na mě dojem, že ani nebylo cílem, aby knížka mohla fungovat samostatně, ale že je součástí nějakého širšího promyšleného systému „teorie, kurz, trénink, praxe“. Pochopil jsem to správně, nebo jsem se při náhodném výběru zastavoval tak nešikovně? Čtenáři chtivému reingeneeringu svých mentálních předpokladů pro vůli k úspěchu nabízíš, aby v rámci tréninku zkusil prodávat nějaké Tvoje další produkty? Jestli to tak je, je to velmi zajímavý experiment a fakt jsem hodně zvědavý, jak to zabere. Držím Ti palce, dej mi pak vědět.
Ještě drobnost: nevím, jak to působí na ostatní, mě ale poprvé přinutila začít listovat dál prostá zvědavost co je to CHAUČKSM, už po třech stránkách, co jsi se o tom zmínil poprvé. Ostatní třeba budou trpělivější. A teď mi prozraď, dočtu se tam návod, jak to číslo uhodnout? Protože jestli ne, tak to bude velké zklamání...
Ing. Miroslav Marada, MBA